среда, 15 февраля 2017 г.

Модуль1. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме:
навчитись правильно складати портфоліо;
сприяти кращому навчанню учнів, за допомогою проектної діяльності;
навчитись зберігати закладки на сайти, щоб потім з легкістю повернутись до них;
навчитись аналізувати інформаційно-комунікаційні технології та визначити їх реальну роль у 21 столітті;
навчитись визначити шляхи забезпечення виконання вимог державних освітніх стандартів та навчальних програм при використанні інноваційних педагогічних технологій.
Під час тренінгу я ознайомилась з його метою, структурою та ресурсами (посібник, сайти освітніх програм та сайти з допоміжними матеріалами, електроннийдовідник). Цікаво було розглядати структуру посібника з усіма його функціями та виділяти головне в тексті.
Коли я почала наповнювати власний блог, зіткнулась з проблемою: інформацію оформила на сторінці, зберегла але не опублікувала. Це призвело до того, що при перегляді сторінки моя інформація не відобразилась. Але тренер допомогла мені виправити цю помилку.
Матеріал, викладений у цьому модулі, може допомогти мені дати відповіді на тематичні запитання модуля, адже в тексті можна знайти деякі відповіді на питання, які будуть підштовхувати нас до правильної відповіді.
Даний тренінг допоміг мені обдумати власні цілі навчання. Переглянувши стислий огляд модулів я дійшла висновку, що інтерактивні технології є важливим елементом 21 століття. Але як впровадити проект у навчальний процес, вдосконалити методику викладання навчальної дисципліни та інші питання я сподіваюсь розглянути на наступних тренінгах.

Комментариев нет:

Отправить комментарий